Cursus spellen maken

• Aerjen

Op maandag 2 mei begint er weer een nieuwe cursus spellen maken in de Griffioen te Amstelveen (naast Amsterdam).

Gedurende vier avonden word je begeleid bij het maken van je eigen spel, van het concept of thema tot het prototype. In de lessen worden theorie en praktijk afgewisseld. Hierbij ligt de nadruk meer op het maken van een speltechnisch goed werkbaar prototype dan op de technieken van het vormgeven. Ervaring is niet noodzakelijk, enthousiasme een pré. Tijdens de laatste les wordt ook nog aandacht besteed aan het proces van uitgeven. Bij de eerste les zelf papier en tekenspullen meenemen. Verder benodigde materialen hangen af van hoe je het prototype wilt vormgeven.

Voor meer informatie (zoals een routebeschrijving): www.warper.nl/tyche

Voor informatie over de Griffioen (en inschrijvingen): www.theatergriffioen.nl

Je kunt natuurlijk ook naar mij mailen of een berichtje in deze thread plaatsen als je wat wilt weten over de cursus.

Groeten,

Aerjen

• Bas

Ik heb een gedeelte van de cursus mee mogen maken, en Aerjen aan het werk gezien.

Aanrader.

Als Aerjen het wil kan ik e.e.a. weer aanvullen met valkuilen en successen uit de praktijk.

groet,

Bas Kesting.

• struikrover.nl

Wordt zoiets nu ook gegeven in de meer zuidelijke regionen van ons land?

Op zich klinkt het heel leuk