Diamantino

• Bas Kesting

Hallo bordspelspelers,

Mijn eerste bordspel, Diamantino, is onlangs uitgegeven.

Het is een spel waarin maximaal 6 spelers hun diamanten moeten slijpen, polijsten en op het juiste moment proberen te verkopen. Maar je krijgt te maken met bottlenecks en de andere spelers zitten je ook behoorlijk dwars.

Ik ben benieuwd wat jullie van het spel vinden.

groet,

Bas Kesting.

• Det

Hoi Bas,

Door wie is het uitgegeven en in welke winkels is het te koop? Ik ben wel benieuwd eigenlijk…

Det

• Bas

Hallo Det,

Het spel is uitgegeven door Spel-Maker. Te koop in de giftshop van Coster Diamonds aan het Museumplein in Amsterdam. Ik geloof dat i 20 euro kost, niet duur voor 120 diamantjes.

groet,

Bas.

• Det

Tijdens een dagje Amsterdam zal ik er op letten.

Veel succes ermee in ieder geval!

Det

• Lovebaby

Gefeliciteerd, moet een bijzondere ervaring zijn om je zelfbedachte spel in de etalage te zien liggen!

• Bas

dank je

grappig dat je dat zegt, dat was inderdaad raar. Natuurlijk zie je het allemaal van dichtbij groeien, maar toen ik de eerste doos in mijn handen had was het wel vreemd ja :) een beetje vreemd maar wel lekker.

groet,

Bas.

• Burrie

Op het andere spelforum probeerde ene M@rc dit spel ook al aan te prijzen. Hij deed dit nogal irritant in allerlei postings. Ik hoop dat dat op dit forum niet gebeurt.

• Aerjen

Op welk forum was dit? Ik vraag me namelijk wel af hoe je nou irritant een spel kunt aanprijzen?

• Burrie

Dat was op spel-forum.nl. Irritant een spel aanprijzen kan bijvoorbeeld door in een topic dat heel ergens anders over gaat, ineens Diamantino te laten vallen.

• Bas

Was me ook al opgevallen … dat is vast een van mijn jonge fans :)