7 Ages

• Paul

Hallo,

Heeft iemand ervaring met bovenstaand spel?

Ik heb begrepen dat het een erg goed spel is, vooral als je van spellen zoals Age of Renaissance, Civilisation en Twilight Imperium houdt. Ik wil er echter iets meer ervaringen over horen voordat ik het bestel.

Off-topic: Ik heb Twilight Imperium III afgelopen weekend gespeeld en het spel is echt super!

• MartinU

Wil ze zelf ook aanschaffen, erg goede kritieken op www.boardgamegeek.com

bij www.allgames4you.de voor maar 55 euro

(Twilight is bij www.12spiel.de maar 58.98 euro)

• Hunter

Let wel, dat is ZONDER de vervoerskosten.

Twilight Imperium 3 was dit weekend op de Ducosim conventie echt leuk. Er waren genoeg mensen met interesse in dit spel. Helaas was mijn import versie nog niet gearriveerd dus zodra Fantasy Encounter open ging heb ik er daar eentje aangeschaft.

Ik heb bij PS-Games gevraagd of ze van plan zijn het spel te importeren. Ze hebben al enkele spellen geimporteerd maar er waren erg weinig winkels die interesse in het spel hadden. Maar gezien de populariteit van het spel (Fantasy Encounter had 7 dozen meegenomen en had er aan het eind slechts 1 over) en de hoeveelheid vragen die winkels over het spel hebben gekregen lijkt het mij dat er binnenkort wel meer winkels zijn die het gaan verkopen.

• MartinU

Klopt, maar ze rekenen maar e7 voor de Benelux dacht ik. Valt op zich mee.

• Ricco

Ik heb het bij de producent in Australie besteld. $70 (iets meer dan € 50) incl verzendkosten. Het was er in ongeveer 2 weken.

http://www.a-d-g.com.au/

• de_koperen_pion

Hallo,

Beste 7 ages liefhebbers. Ik heb hier in mijn winkel 3 versies en een demo model staan van dit spel. Ik zou zeggen…kom eens langs voor een introductie potje en kijk eens rustig of het iets voor je is.

Stuur even een mailtje om een afspraak te maken voor een potje 7 ages, dan zorg ik dat de juiste persoon hier is om het spel uit te leggen. Ik ben open op zaterdag van 10 tot half 4, maar voor een pot 7 ages blijf ik wel wat langer ;o)

De koperen Pion

Den Haag.

• de_koperen_pion

Had je hem bij mij ook voor gehad…

Maar dan gewoon uit voorraad. ;o)