Shogun

• Ramon

Hoi,

Ik ben opzoek naar het bordspel Shogun van MB (dit is een redelijk oud spel), kan iemand mij eraan helpen….

Groeten Ramon

• Akke

zoek ook eens naar Samurai Swords, dit is hetzelfde spel.

• Klaas

Toevallig heb ik dit spel afgelopen zaterdag gezien in een tweedehands winkel (Pandora) in de Wijnstraat in Dordrecht. Ik weet niet meer wat het kostte maar alle prijzen waren erg laag. Dus als je in de buurt woont zou ik daar gaan kijken.

Groeten,

Klaas

• Armand

We hebben het spel nog niet zo lang geleden ergens in een near mint versie uitgehaald voor het voor 50 cent.

• Klaas

in die winkel in Dordrecht was dat ook zo iets

• Unzepe

Meteen meenemen en op e-bay of de Ducosim-veiling aanbieden!

Heb je zo je 50 cent eruit.

:)

Unzepe

• Martin

50 cent… Shogun van MB?

Idioot natuurlijk. Eén van de leukste spelen die ik ken, en ik zie exemplaren soms voor enge bedragen van eigenaar wisselen.

Wordt het trouwens binnenkort niet opnieuw uitgegeven? Dacht zoiets opgevangen te hebben…

• Hunter

De GameKeeper in A'dam heeft geloof ik nog een versie van Samurai Swords in de etalage staan.

• Hans J

Mag geen probleem zijn om het spel onder een van deze twee namen te bemachtigen, er is op diverse bronnen vaak zat een te koop als je het al niet rechtstreeks in de winkel kunt scoren.

• Jeroen

Ik vermoed dat de genoemde Shogun van 50 cent een heel ander spel is, namelijk een spel van Ravensburger met magnetische stenen die van waarde kunnen veranderen. De prijs van dit spel ligt tweedehands tussen de 0 en 10 euro

Het spel waar Ramon en Akke het over heeft komt uit de beroemde Gamemaster Serie (waaronder ook Axis & Allies en Fortress America) met enkele honderden miniaturen en een mooie grote kaart van Japan als speelbord. De prijs van dit spel in tweedehandsconditie ligt grofweg tussen 35 en 60 euro.

Samurai Swords is inderdaad een nieuwere (maar verder zo goed als identieke) versie van Shogun en die moet je niet verwarren met Samurai van Clipper.