Te koop: Conquest/ Fortress

• Martin

Hallo,

Ik heb de volgende spellen te koop, allebei in zeer goede staat = ongespeeld:

Conquest of the Empire van MB

E125 inhoud zeer goed, doos goed. Alles aanwezig en bijna alle stukken heel. Dat is zeldzaam bij dit spel.

Fortress America van MB

E100 Doos en inhoud in zeer goede staat. Ook hier alles aanwezig.

Een mooi kerstkado ;-)

Gr Martin

• Menno

Leuke items! Enkel beetje jammer dat Conquest komend jaar opnieuw uitgegeven gaat worden. Nah ja, jammer, ik denk dat ik mezelf dan eens een exemplaar aanschaf (Mits Eagle Games de regels intact heeft gelaten).

• Akke

Eagle heeft bijna alle regels intact gelaten, maar heeft wel een aanpassing voor de huidige (broken) regels voor de katapults.

Ze hebben ook geheel nieuwe regels gemaakt, maar gezien Eagle's track record weet ik niet of die de moeite zijn. Maar omdat ze de originele regels ook meeleveren kan het alleen maar een goede aanschaf zijn.

• Martin

Menno,

Dat klopt inderdaad. Alleen je hebt verzamelaars en spelers en ik denk dat voor de eerste groep dit een mooi exemplaar is. (bv. ik heb liever de oorspronkelijke Keythedral van R&D Games dan de nieuwe uitvoering van PS-Games)

Ieder zijn ding, toch?

gr Martin

• Rob Veenenberg

Fortress America is een prachtspel.

Ik heb een dubbel pak kaartjes en zet alle eenheden in die in de doos zitten.

Verder kun je het spel eindeloos variëren: Lasertorens van meet af aan allemaal plaatsen, zodat ze ook veroverd kunnen worden en soms zelfs tegen de oorspronkelijke eigenaar.

Rob

• Menno

Helemaal mee eens! Vandaar dat ik het eigenlijk ook wel een beetje jammer vindt dat je als verzameleer tegenwoordig niet meer zeker weet of iets niet opnieuw uitgegeven wordt. Dit beinvloedt de waarde van een spel uiteindelijk toch…Martin schreef:

>

> Menno,

>

> Dat klopt inderdaad. Alleen je hebt verzamelaars en spelers

> en ik denk dat voor de eerste groep dit een mooi exemplaar

> is. (bv. ik heb liever de oorspronkelijke Keythedral van R&D

> Games dan de nieuwe uitvoering van PS-Games)

>

> Ieder zijn ding, toch?

>

> gr Martin