spellen downloaden en namaken

• Ilse

Hoi, ik wil graag zelf spellen namaken door een spelbord of speelkaarten van bepaalde spellen te downloaden en dan uit te printen, om zo kosten te kunnen besparen. Wie weet hier een site of een link voor? Liefst van spellen van de uitgever van 999games.

Bij voorbaat dank!!

Groeten Ilse

• Maurice

Beste Ilse,

Ik snap dat de stijgende spellenkosten je misschien te veel worden, maar wat jij voorstelt is behoorlijk illegaal. Op deze manier zullen spellenproducenten snel failliet zijn ben ik bang. En dan nog maar niet te spreken over al die hartwerkende en creatieve spellenontwerpers die hun ontwerpen gestolen zien worden.

gr

Maurice

• gnomehome

Vragen om illegale kopiën op een publiek forum is niet aan te raden. Heb je al geprobeerd om 999 games te contacteren met de vraag of ze je geen gratis exemplaar willen geven, dat zullen ze ongetwijfeld willen doen.

Mocht die niet lukken kun je effectief print& play spellen die GRATIS ter beschikking staan opzoeken

Car Tricks is een heel origineel en ook leuk spel :

http://www.nickdanger.com/ddesigns/cartricks/cartricks.htm

Michaes Schacht heeft op zijn website ook enkele gratis spellen (Dschunke voor 2 spelers; Kardinaal & Koning - het kaartspel,….)

• Manga

Als je goedkope 999Games wilt: bij Albert Heijn liggen nu veel 999Games voor de helft van de prjs. Spellen als De beer is los (9 euro), Blue moon (10 euro) en Genius (12 euro) kan je zo voor een prikkie kopen. Geheel legaal.

• kos

onzin. gewoon doen, illegaal verhaal is hetzelfde als mp3 downloaden of lenen. Als je het echt goed vindt koop je het originele produkt toch wel.

ik heb een aantal spellen ingescand, geef maar aan wat je toegezonden wilt hebben. Het betreft spellen die ik zelf wel origineel heb gekocht en strikt gesproken ook geen recht heb om speldelen in te scannen. Nou en.

kos.

• kos

Maar die wil je niet want dat zijn stomme spellen.

Veel is afhankelijk van smaak…

• Hunter

Er zijn op internet genoeg spellen te vinden die zo zelf te maken zijn. Meestal staat de “zo maak je het” handleiding er gewoon bij.

Het verhaal over de .mp3 sharen etc is wat gecompliceerder dan dat, maar dit lijkt mij niet de plaats om het hierover te hebben.

• gnomehome

Genius vind ik een heel erg goed spel, een van de beste nieuwe uitgaven. Smaken verschillen nu eenmaal.

• Henk-Johan

Ga naar het forum van 999 Games en stel daar je vraag opnieuw. Er zitten daar genoeg 999 Games-fans die je misschien verder kunnen helpen.

Misschien dat er zelfs wel een medewerker van 999 Games is die je verder wil helpen. Je weet maar nooit………..

Henk-Johan

• Jan

ik denk dat het topic wel eens snel afgesloten zou kunnen zijn.

De admin is dan wel héél traag, maar als het “tegen de winkel” is, kan ik mijn niet inbeelden dat ze dat gaan tolereren.