Spellenavond Lelystad 16 december

• marcel

16 December vindt in Lelystad de eerste spellenavond plaats, van de nieuwe spellenclub The Settlers. De locatie is Clubhuis Bramzijger, Uilenweg 9 in Lelystad. Aanvang ca. 19.00, Entreeprijs 3 Euro, koffie en thee is gratis. Overige drankjes moeten zelf meegenomen worden.

Wij spelen geen Warhammer, Magic en aanverwante spellen, maar verder zorgen wij voor een royaal aanbod van spellen. Voor informatie en een routebeschrijving kan je een mailtje sturen naar thesettlers@lycos.nl

Met vriendelijke groet,

Marcel Bouwman

Spellenclub The Settlers

• Armand

Beste Marcel,

Mijn ervaring is dat 16 december een hele goede dag is om met een spellenclub te beginnen. Stichting Spelgroep Phoenix had ook de eerste spelavond op deze dag en het heeft een hoop voorspoed gebracht.

Ik wens jullie namens ons allemaal een fijne spelavond en veel succes met de groep.

Groet, Armand

• Marcel

Bedankt voor je reactie en ik hoop, inderdaad dat het bij ons een succes wordt.

Groetjes,

Marcel

• Rianne

Hi Marcel!

Hoe was de spellenavond? Zijn er veel mensen gekomen? Wat voor spellen hebben jullie gespeeld? Komen er binnenkort nog andere avonden?

Groetjes,

Rianne uit Lelystad