Gezocht:Medina

• Jacques

Op het Spellenspektakel zag ik in een aantal stands Medina te koop voor rond de EUR 15,- Ik heb met toen niet gekocht waar ik nu spijt van heb.

Weet iemand een winkel waar ik het spel voor die prijs kan kopen. Ik zag wel een paar internet winkels waar het kon maar daar komen verzendkosten bij.

• Evert

Kijk eens op: http://www.999games.nl/salelijst.htm

• Jacques

Wat betekent die lijst? Zijn die spellen in de aanbieding en waar kun je ze krijgen?

• kos

jacques als je medina wilt spelen kan dat gewoon gratis online (turnbased op ludagora en realtime op bsw). Het spel is echt geen e15 waard. Ik ken niemand die medina wil spelen na de eerste keer. Koop liever goa, goldland of ra, dat zijn veel leukere spellen (die wel op tafel komen).

• Ronald

Medina is een topspel. Het is 15,00 euro meer dan waard, zeker gezien de hoeveelheid houten spelmateriaal. Ik weet niet wat je verkeerd doet, maar ik kan me niet voorstellen dat niemand het spel meer wil spelen. Waarom zou Ra leuker zijn dan Medina ?

• kos

medina is suf en wazig en het is niet zozeer dat ik het nooit meer wil spelen (ik vind medina wel intrigerend), maar dat het feit is dat niemand om me heen het uit de kast wil halen. Een spel dat niet gespeeld wordt is zijn geld niet waard. Los van ra lijkt me dit logisch sluitend.

Wat is er top aan medina?

• Ronald Lokers

Ik ben het toch met de andere Ronald eens: Medina is erg leuk en biedt echt wel wat meer dan Ra, dat naar mijn mening meer een vlug tussendoortje is. Niet dat Ra niet leuk is, maar Medina is een veel volwassener spel.

Aan de andere kant kan ik het me best voorstellen dat er mensen zijn die Ra leuker vinden dan Medina, net zoals er mensen zijn die Catan leuker vinden dan Eufraat en Tigris, om maar eens wat te noemen…. het moge duidelijk zijn dat ik absoluut de voorkeur geef aan Medina en E&T!!

Ronald

• Wichard

Over smaak valt niet te twisten…

Medina: 17.95 bij www.bordspel.net exclusief 6,75 verzendkosten of ophalen in Groningen.

btw ERG goedkope site.

• Akke

Medina is een prima spel qua mechanismen en componenten, de speelstijl bevalt me echter niet: winnen is een kwestie van uitstellen, afwachten en op het juiste moment toeslaan. Ik ben liever wat proactiever in een spel.

• Ylorea

Hallo Wichard,

Dank voor je link. Een site vol met spellen en inderdaad voor zeer redelijke prijzen.

Wat ik alleen een beetje jammer vind is dat de persoon die de site gebouwd heeft, kennelijk hier en daar toch een beetje slordig is geweest, met name bij het opbouwen van de links aan de linker kant van de pagina.

Ook de zoek functie gedraagt zich een beetje vreemd….

Maar verder zeker een site die ik vaker ga bezoeken.

Nogmaals bedankt,

ylorea