mede-spellenliefhebbers gezocht

• Marloes van Weperen

Ik zoek samen met mijn man 1 of 2 gezellige stellen om samen bv. 1x per maand gezellig een avond gezelschapsspellen te doen, bv. Kolonisten van Catan. Graag uit omgeving Venlo, Venray. Ik hoor het wel als je interesse hebt.

Groetjes,

Marloes.

• struikrover.nl

Dag Marloes,

Ik en mijn vriendin komen beide uit deurne, misschien valt daar wel iets te regelen. Mijn email adres staat onder mijn naam, dus je kunt me zo mailen.

Verder kun je een kijken op findagamer of er meer mensen uit de buurt komen:

http://www.struikrover.nl/findagamer

• Smokey

Wij hebben een spellenvereniging in de omgeving 043,045,046 en wij spelen vaker in Heerlen / Maastricht. Als jullie interesse hebben, kunnen jullie misschien een keer meespelen. Kijk voor meer info op www.slimbo.nl als het niet te ver is….

• Joost Kleppe

Ben een spellenspelende eenling uit Nijmegen. Ben echter wel gezellig. Houd soms van iets steviger dan Kolonisten, zoals Diplomacy of Civilization (oude versie), maar ben niet te fanatiek. Heb je daar wat aan? In elk geval succes. Groet Joost

• Guus Rameckers

Hallo Marloes,

Mijn vrouw en ik zouden het erg leuk vinden om eens per maand Kolonisten van Catan, Carcassonne e.d. te spelen. Wij wonen in Siebengewald. Is dat op een acceptabele afstand van jullie vandaan? Hebben jullie een vaste avond in gedachten?

Het is de eerste keer dat ik op een dergelijke oproep reageer. Hoe gaat dit verder?

Groeten,

Guus

Marloes van Weperen schreef:

>

> Ik zoek samen met mijn man 1 of 2 gezellige stellen om samen

> bv. 1x per maand gezellig een avond gezelschapsspellen te

> doen, bv. Kolonisten van Catan. Graag uit omgeving Venlo,

> Venray. Ik hoor het wel als je interesse hebt.

>

> Groetjes,

>

> Marloes.

• Marloes van Weperen

Beste Joost,

Nijmegen is voor ons inderdaad te ver.

Bedankt voor de reactie

Rene en Marloes

• Marloes van Weperen

Beste Guus,

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar mijn jongste dochter was jarig en dat bracht nogal wat werk en drukte met zich mee.

Het is niet zo dat ik dit regelmatig doe. Ik heb behalve jouw reactie nog een reactie gehad van een stel uit Deurne, zij zijn echter nog fanatieker dan wij. Het lijkt mij het handigste eerst even met elkaar te mailen en elkaar zo een beetje te leren kennen. Daarna is het een kwestie van een avondje uitproberen of het met elkaar klikt. Mijn voorkeur heeft de zaterdagavond, dan kan het namelijk wat later worden 's avonds.

Siebengewald is niet te ver weg (wij wonen in Sevenum). Ik heb familie in Siebengewald gehad en ben er wel eens geweest.

Ik zal ons even voorstellen en hoop dat jij dat ook doet in de volgende mail.

Wij zijn René en Marloes, getrouwd en ouders van twee dochter van 3 en 4 jaar. René is momenteel werkzoekend en werkt via het uitzendbureau bij het postkantoor. Marloes werkt als administratief medewerkster bij Phicoop Shopping Center in Sevenum. Wij zijn 33 en 32 jaar oud.

Hopenlijk is dit voldoende informatie voor jullie. Ik ben benieuwd naar jullie informatie.

Groetjes,

Marloes.