Arbeidsongeschikt

• Claudia Lammers

Hallo,

Mijn naam is Claudia lammers (19 jaar) en ik zit op het Abstede College te UItrecht.

Ik ben bezig met een onderzoek de ervaringen van arbeidsongeschikte voor mijn verslag over de arbeidsongeschikte werknemer. Ik heb al een heel verslag over de wettelijke procedures en regels, maar ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in de praktijk. In de valkuilen van de wet, en in de ervaringen van arbeidsongeschikte werknemers. Ik wil jullie allemaal vragen om mij hierbij te helpen door mijn enquete in te vullen op mijn website. Met uw gevens wordt uiteraard zorgvuldig omgegaan.

U kunt op mijn site ook links vinden waarmee u terecht komt op nuttige sites en in contact kunt komen met andere arbeidsongeschikten.

U kunt de vragenlijst vinden door op de onderstaande link te klikken!

http://websitemaker.kennisnet.nl/arbeidsongeschikt

Doet de link het niet direct kunt u de link kopieren en plakken in een nieuw venster.

Ik dank u bij voorbaat voor uw hulp bij mijn verslag.

Groetjes Claudia Lammers

• Joszti

Moderator, svp dit verwijderen. Jammer claudia, maar dit is een forum over bordspellen.

• Claudia Lammers

Hallo Joszti,

Dat is inderdaad jammer. Ik doe mijn best om mijn enquete op zoveel mogelijk plaatsen te verspreiden. Vandaar ook hier. De kans is namelijk aanwezig dat deze site ook door arbeidsongeschikte mensen wordt bezocht. Het feit dat dit een forum voor over bordspellen is, heeft daar niets mee te maken, of is het daarom hier voor mij verboden?? Dat is erg gastvrij dan.

In ieder geval bedankt voor je behulpzame reactie!!!!

Groetjes Claudia

• Derrick

Claudia,

Als je nou de enige was die hier kwam, maar dat is helaas niet waar….

Om de 3 posts wordt er hier gespamd….vandaar de regel: boardgames of niet.

Daarbij komt: als arbeidsongeschikte mensen spellen kunnen spelen, kunnen ze ook werken lijkt me of heb ik het mis…

mmm….misschien is dit toch een leuke thread ter discussie ;-)

• Henri

Ik kan wel merken dat ze jou hebben opgesloten in de instelling bij uitstek voor sociopaten.

• Claudia Lammers

Ok, de eerste alinea kan ik volgen en daar kan ik ook inkomen. In dat geval ga ik er ook mee akkoord, hoewel ik de inhoud van mijn mail niet beschouw als spam, maar goed.

Met betrekking tot uw tweede alinea!!! Hoe kunt u zeggen dat mensen die boardgames spelen ook kunnen werken?? Arbeidsongeschiktheid kan een slopende ziekte zijn, maar arbeidsongeschikt zijn betekend niet dat je constant op bed ligt ofzo. Mensen kunnen soms ook nog gewoon boodschappen doen, alleen dit is wel vermoeiend. Maar als mensen boodschappen doen, kunnen ze toch ook niet meteen werken? Intensief werkverrichten en geconcentreerd bezig zijn een hele dag of een dagdeel, dat is wat arbeidsongeschikte mensen niet kunnen, dus wat hen ongeshikt maakt voor de uitvoering van hun werkzaamheden. maar een bordspel spelen kunnen mensen wel. Zij kunnen zelf bepalen hoe lang zij dat doen, zj hoeven zich hiervoor minder in te spannen en zij vullen hun tijd hiermee een beetje op!

Beetje ondoordachte stelling, maar toch bedankt voor uw reactie!

• Derrick

En daarom mag deze post dus verwijderd worden :-)

Ik begrijp je punt niet Henri, kan je erover uitwijden misschien? Ik probeerde nog een beetje een discussie op te starten, niet een simpele reply als deze.

• Derrick

Hwas een stelling om een discussie uit te lokken, maar zeker NIET een stelling waar ik achtersta!

Door de discussie aan te gaan blijft deze thread misschien bestaan en HELP ik je dus als het ware Claudia. ;-)

• Claudia Lammers

Het werkt toch goed dan??? Er zijn al meerdere reacties op uw stelling gekomen ;-)

• Derrick

Je hebt gelijk: 1 nuttige (van jou) en 1 middelmatige…

Jouw argument staat als een huis in ieder geval :-)