Gezocht: Hammer of the Scots

• burrie

Ik zoek dus Hammer of the Scots voor een redelijke prijs (30 euro lijkt me redelijk). Wil ook wel ruilen tegen een ander spel(len).

• Akke

30 euro redelijk, terwijl het spel in Amerika 50 dollar exclusief verzendkosten kost?

Tja, misschien vind je iemand die het spel echt niks aan vindt, maar ik schat de kans klein in.

• burrie

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Anders koop ik hem gewoon wel nieuw in de VS.

• Derrick

Op zich wil ik het spel wel verkopen.

30 euro lijkt me ook een redelijke prijs. Moet wel even ruggespraak houden met mijn HotS partner :-)

Maar als je wilt kan je me een mailtje sturen en komen we er vast wel uit!

• Menno

Laatst had Columbia Games een actie dat je geen verzendkosten hoefde te betalen bij een bestelling. En aangezien de dollar toen op 1.29 stond ofzo heb ik voor bijna 30 euro kunnen bestellen :) Maar dat zal vast niet meer het geval zijn.

• burrie

Derrick, ik zie dat je bij de ABN Amro werkt. Hier in Amsterdam? Hoe heet je van je achternaam?

• Derrick

Hey Burrie,

Stuur mij een mailtje naar bovenstaand adres en je krijgt antwoord :-)

(we maken het spannend ;-) )

• burrie

Dat is de ellende. Ik werk bij ABN Amro Mellon (WTC Amsterdam), maar kan geen mailtjes sturen naar e-mail adressen van de boardgames pagina. Dan moet ik dus tot vanavond wachten. Je kan mij ook mailen. Interne ABN AMro mail ed burmester.

• burrie

Ik gok Derrick Siegmund.

• Derrick

Ik heb je gemaild