Age of Renaissance van AH

• Paul

Hallo,

Omdat ik dit spel weer vaker wil spelen, maar het aantal mensen dat dit spel speelt beperkt is wil ik eigenlijk een spelersdatabase gaan bijhouden voor Age of Renaissance.

Mocht je het dus leuk vinden om dit spel te spelen, mail me dan even met je naam en woonplaats zodat ik je eventueel kan benaderen om dit spel te spelen. Ook vind ik het leuk om te weten als je zelf regulier speelt en soms nog spelers zoekt.

Game On!

Paul

• Ingo

Goed plan nu alleen hopen dat ik in de buurt woon: Zwolle

Zelf heb ik het spel slechts enkele malen gespeeld (bezit het ook) maar het is inderdaad moeilijk om voldoende medespelers te vinden (eens in de drie/vier maanden bij “games 'n stuff” (spellenwinkel)).

Groet

Ingo

• Armand

Paul,

Ik weet dat er binnen Spelgroep Phoenix een aantal mensen zijn die graag een keer Age of Renaissance zouden willen spelen als lang spel. Ook hier is het probleem de spelers aantallen (zoals wel vaker bij een spel dat langer dan twee uur duurt). Dus ik wil hem best een keer op de agenda zetten voor een lange spellendag bij Spelgroep Phoenix.

Overigens staat er voor 6 november een lange spellendag gepland, waarbij er dit keer kan worden gekozen uit:

1. Shogun

2.(Colonial) Diplomacy

3. A Game of Thrones

4. Axis and Allies 3rd Edition

5. History of the World

Wie wil meedoen kan zich aanmelden bij spelgroep.phoenix@freeler.nl. Graag een eerste en een tweede voorkeur aangeven. Bij voldoende belangstelling kunnen er meerdere spellen gelijktijdig worden gespeeld.

Groet, Armand

• kos

ik speel graag AoR en woon in woerden (utrecht)