Spellenverening Flevoland

• Ton

Weet iemand of er in Flevoland ook een of meer spellenverenigingen zijn?

• Marcel

Nee, volgens mij is er helemaal niks in Flevoland, maar ik ben wel geinterresseerd om iets op te gaan zetten, daar heb ik al vaak over gedacht, maar het is alleen bij denken gebleven. Ik woon, trouwens, in Lelystad.

Groetjes,

Marcel

• Ton

Hoi Marcel,

Ik was hier al een klein beetje ‘bang’ voor. Ik heb het internet al lopen afspeuren naar een vereniging in Flevoland, maar zonder resultaat. Er wonen inmiddels toch al heel wat mensen in de polder, dus je zou toch denken dat er enige animo moet zijn.

Het oprichten van een vereniging is wel ok, maar er komt volgens mij wel het een en ander bij kijken. Ik heb er wel nog wat vraagtekens bij, maar daar kunnen we het wel eens over hebben. Suggesties?

Ik woon overigens in Zeewolde.

Groet,

Ton.

• Marcel

Je ziet het ook al aan de reactie's hier. Bijna niets, dus.

Misschien kunnen we een keer via de mail of hotmail, brainstormen over het oprichten van een vereniging of wat ook kan eens in de maand een spellenavond organiseren.

Je kan mij mailen, via bovenstaand mail adres.

Groetjes,

Marcel

• guido

Beste Ton,

Ik zit zelf ook al jaren te denken aan het opzetten van een spellenvereniging in Flevoland. Ik zelf barst van de spellen, kan de meeste redelijk goed uitleggen en kan van spelen geen genoeg krijgen.

Dus wil je of iemand anders mijn hulp bij het opzetten van een vereniging? mail me.

Ik woon trouwens in Almere.

Guido van truus en truus bordspellen. http://www.truusentruus.nl

Ik ben te bereiken onder:

info@truusentruus.nl of g.brinkman@chello.nl

Success.