Mijn vraag is niet bijster origineel, maar gezien de reacties op dergelijke vragen in het verleden voor mij een goede graadmeter:
Wat koop jij in Essen?
Deze spellen staan op mijn wish list voor Essen :
War of the Rings
Canal Grande
Betrayal at House on the Hill
Cosmic Encounters
Risk 2210 AD
Risk Godstorm
Star Wars: The Queen´s Gambit
Doom the Boardgame
Warcraft Expansion Set
Mississippi Queen + The Black Rose
Attika
Abenteuer Catan - Candamir
ANNO 1503 - Aristokraten und Piraten
Dracula
In 80 Tagen um die Welt?
Manga Manga
Cafe International
Bakerstreet
Pueblo
Frag
Maka Bana
Say What
Genius / Einfach Genial
Alhambra Erweiterung - Die Gunst des Wesirs
Oh Pharao
Saga
Spy
Der Grosse Dalmutti / De Grote Dulmuti
Tongiaki
Pipeline
Dork Tower
Carcassonne - Die Stad + Der Graf von
Dungeons and Dragons - Eternal Winter
la strada
feurio
o pharao
amon re
iglu iglu
das riff
keythedral
memoir 44
attika
raja
rasende roboter
hive
oase
too many cooks
silberzwerg
dat is een stukje van mijn veel te lange verlanglijst!
een klein oproepje aan spelfanaten die op donderdag al naar essen gaan,zou het mogelijk zijn om een lijstje te maken op deze prikpagina van aangekochte spellen en de prijs ervan.ik ga pas op vrijdag en het zou leuk zijn om al een klein overzicht te hebben van de koopjes die er te halen zijn.
War of the Rings is ondertussen al verkrijgbaar in het Nederlands (Phalanx Games). Ik heb me vandaag een exemplaar aangeschaft hier in België. Misschien overwegen deze versie te kopen aangezien de kaarten nogal wat tekst bevatten en het regelboek (voor de gevorderden) ook vrij uitgebreid is. En het is een vrij complex spel natuurlijk.
Hallo Nathan (en anderen),
Ik ben sinds woensdag ook in het bezit van een, Nederlandstalige, War of the Ring. Is jou/jullie opgevallen dat de blauwe actiedobbelstenen (van de Vrije Lieden) twéé maal het karaktersymbool (het dolkje) vertonen maar géén Legersymbool (de vlag). Dit lijkt mij een overduidelijke fout. Ook kloppen bij het door mij aangekochte spel de aantallen legerfiguurtjes niet met de opgave zoals vermeld op de startopstelling. Zo heb ik één Elvenbasisfiguurtje en twee Gondorelitefiguurtjes te weinig en één Het Noordenelitefiguurtje en één Rohanelitefiguurtjes te veel.
Overigens ziet het spel er fantastisch uit en ik kan niet wachten om het eens te gaan spelen.
Met vriendelijke groet,
Jan.
Ik heb interesse in:
War of the ring
Attika
Goa
Funkenschlag (Power Grid)
Wings of war
Game of Thrones + uitbreiding
Age of Steam
Candamir
Runebound
Yinsh
Princes of Florence
Eufraat & Tigris, weet iemand of de spelonderdelen taalonafhankelijk zijn?
en alle andere leuke “duitse” spellen die grotendeels taalonafhankelijk zijn en als eventuele bijkomstigheid ook leuk zijn te doen met slechts 2 spelers. Heeft u misschien nog enige aanvullingen met het bovenstaande in aanmerking nemende?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?