Pirates of the Spanish Main boosters te koop

• Frank Hakstege

D'r zijn wel meer belangrijke details weggelaten.

Zeestromingen, de wind, de boarding rules zijn simpel, het rammen is onrealistisch (het schip dat ramt heeft namelijk meer kans eenmast te verliezen danhet geramde schip) en zo kan je nog wel even doorgaan.

Je hebt het spel nog niet eens gespeeld en toch je oordeel al klaar,kortom je weet niet waar je over praat eigenlijk.

Als je realisme wilt: Close Action, Wooden Ship & Iron Man, Ironclads. Wil je gewoon een leuk, vlot, simpel spel met prachtige speelstukken: PotSM

En nou niet weer reageren voordat je het gespeeld hebt.

• Frank Hakstege

ah propos,

Dit kind gebruikt wel zijn eigen naam hier, zou jij als volwassene dat ook kunnen? Beetje anoniem discussieren is makkelijk natuurlijk.

• WarpFlame

Ik vind het jammer van je laatste reactie (voorspelbaar) en hoe dit verder loopt.

Maar je kon iets van me verwachten nadat je met grow up reageerde.

Zo heb ik aangegeven dat het mij een matig spel lijkt en niet veel maar dan dat.

En nu ga je mij vertellen dat ik niet weet waar ik over praat?

Door de van regels PotSM te lezen geeft mij dat al voldoende informatie om het spel niet te spelen.

Maar goed het verhaal is duidelijk.

gegroet

Michiel de Boer

• Frank Hakstege

Alleen door de regels te lezen kan je weten dat het spel niet voldoet aan jouw eisen qua realiteit van het spel. Het spel op zich heb je niet geprobeerd en je kan dus niet weten of het spel, met de regels zoals geschreven een erg leuk spel is.

Het enige wat je tot nu toe verteld hebt over het spel is, dat het naar jouw smaak niet realistisch genoeg is, terwijl het spel als zodanig ook nooit als simulatie is gepresenteerd.

Nuff said dus.