Gewoon te koop: Colditz, Ave Caesar, Starquest!!!

• Armand

Voor wie nog iets bijzonders zoekt:

Ik ben gisteren bij Bekant alles in Dreumel geweest ( www.bekantalles.nl ). Hier wordt het ongelooflijke waar. Colditz, Ave Caesar, Starquest, Black Box, Incognito en noem verder alle hebbedingen die je aan je spellenverzameling wil toevoegen maar op. Het ligt er gewoon op voorraad! Tweedehands en nieuw, alles keurig gesorteerd. Ik heb hele mooie spellen gezien die bijna museumwaardig zijn. Daarnaast veel mooie treinen, racebanen, playmobil (tot hele oude series).

Gewoon gaan kijken, op vrijdagmiddag of op zaterdag, want je weet niet wat je ziet!

Groet, Armand

• Ronald.

Dan mogen ze de website wel eens bijwerken, want volgens die lijst zijn Ave Caesar en Star Quest niet aanwezig.

Ronald

• SvR

Ze zijn digitaal nog niet zo sterk, reageren ook niet op vragen per mail…

Groeten,

Saskia

• Armand

Mijn ervaring is dat ze wel reageren op mail, maar dat het iets langer kan duren. De winkel is namelijk meer een hobby, maar dan wel een die enigszins uit de hand is gelopen.

Groet, Armand

• Caroline

Wij zijn er in het voorjaar geweest maar toen geen Black Box, Star Quest en Colditz te zien…

• Vendetta

Had je het misschien even moeten vragen. Want er staan nog veel meer spellen in de loods aan de zijkant van het huis. Ik heb alleen al twee Starquests gezien en vijf keer Colditz.

Groet, Armand

• Peter

Ik heb een starquest (in perfecte staat) liggen (maar geen tijd om te spelen) voor een eerlijke prijs is hij van jou.

• Vendetta

Ik heb er hier twee liggen. Dus ik ben voorzien.

Groet, Armand