Alle sterren van de hemel

• Ron Huising

Er werd door Paul gevraagd te reageren op een spel dat tegen een bepaald bedrag met een beperkt aantal onderdelen op de markt kwam.

Sec op basis hiervan geef ik mijn mening en ga niet eerst alle verdere details op het internet opzoeken. Iemand anders gaf al aan dat het eigenlijk geen spel is, maar een tool voor therapeuten, dan krijg je vanzelf een andere discussie.

Feit blijft dat de hoeveelheid geboden materiaal mager afsteekt t.o.v. de stevige prijs en of dit product uit grote betrokkenheid met de materie gemaakt is of niet weten alleen de betrokkenen zelf.

• Erwin Broens

Er is helemaal niets mis met het geven van een mening over een spel. Als jij dat zonder kennis van de desbetreffende titel wenst te doen, is dat uiteraard jouw zaak.

Jij gaf echter vooral een mening over de persoon achter het spel, waarbij je nota bene een term als “onfris” gebruikte. Ik vind het nogal onbehoorlijk dat je zo over een jou onbekende persoon schrijft, terwijl je niet eens de moeite hebt genomen om je te informeren (wat binnen een paar seconden via de meegeleverde hyperlink mogelijk was geweest).

• Ron Huising

Ieder z'n eigen mening, zullen we maar zeggen.

• Menno

De sketch die Koefnoen op TV had naar aanleiding van dit spel was ook wel lollig. “Testamenten”.