spellenclub A'dam?

• wyke

Eey!

Kennen jullie misschien een bordspellenclub/groepje (vooral kolonisten) in Amsterdam? Ik ben n studente die t gezellig vind om bv wekelijks n spelletjesavond te organiseren (ben geen ‘prof’ ofzo). Dus weet je iets of lijkt t je zelf gezellig reageer dan even of mail me!

Gr. Wyke

• SvR

Hoi Wyke,

Lijkt me leuk, daar heb ik een tijd terug ook naar gezocht. Ik heb dus belangstelling.

Maar in Leiden is ook een leuke club, Phoenix. Ze spelen op de woensdagavond en er zijn meer leden uit A'dam.

Groeten,

Saskia

• Armand

Euh, kleine correctie. Geen leden, maar donateurs en sympathisanten. Spelgroep Phoenix is een Stichting. Maar er zijn inderdaad verschillende mensen die vanuit Amsterdam, Haarlem, Zaandam en Beverwijk regelmatig naar Phoenix komen.

Groet, Armand

• Armand

Voor meer informatie: spelgroep.phoenix@freeler.nl

Groet, Armand

• Aerjen

Beste Wyke,

ik weet een hele leuke spellenclub aan de rand van Amsterdam-Zuid. Je kan hier alle even maandagen (zie de site voor de precieze data) terecht. De toegang is gratis, borrelnoten ook =P De avond begint om 19.00, maar je kan ook later binnenvallen. Het adres is Uilenstede 106 in Amstelveen. Zie ook de website voor een routebeschrijving.

O ja, er is kolonisten het kaartspel, het bordspel en de uitbreiding steden & ridders (en natuurlijk ook een heleboel andere spellen).

Zie ook www.warper.nl/tyche voor meer informatie