Hallo Wilfred,
Phalanx Games en leverdata? Ik heb daar persoonlijk geen hoge pet van op. Vorig jaar tijdens het spellenspektakel stond Phalanx Games daar met een stand die “Das Zeitalter Napoleons” en “The age of Napoleon” aanprees. Binnen zéér korte termijn zou er ook een Nederlandstalige versie van uitkomen. We zijn inmiddels een jaar verder maar nog steeds géén Nederlandstalige versie. Meneer Blennemann reageerde nog op een mailtje van mij in februari jl. met de opmerking dat ik nog even geduld moest oefenen maar dat dan toch héél snel de Ned. versie verkrijgbaar zou zijn…….
En bedenk hoe de met Phalanx Games gelieerde firma 999-Games met leverdata omgaat. Bijvoorbeeld die van de Nederlandstalige versie van het kaartspel “Kolonisten van Catan” en met name de uitbreidingssets. Waar is de “Barbaren en handelsheren”-uitbreiding? Hoe lang heeft het niet geduurd voordat we de release mee mochten maken van de andere uitbreidingssets?
Ik wil verder niets af doen aan de kwaliteit van de 999-Games en Phalanx Games (hoewel de spelregels van de laatsgenoemde firma soms te wensen overlaten), maar het zich houden aan leverdata is, volgens mijn bescheiden mening, niet hun sterkste punt.
Maar bedenk: geduld is een schone zaak en wat in het vat zit verzuurt niet.
Met vriendelijke groet,
Jan.