Goede prijs Successors?

  • MartinU

    Hallo,

    Ik wil het spel Successors (nieuw/ in folie) van AH aanbieden op de Amerikaanse Ebay, maar ik heb geen flauw idee wat het waard is. Ik gebruik meestal de reserve-optie. Dan kan ik aangeven onder welke prijs de koop niet doorgaat.

    Hebben jullie enig idee?

    Groet,

    Martin

  • koen

    Waarom op de Amerikaanse en niet de Duitse … er zal beter geboden worden en de afwikkeling zal stukken makkelijker - goedkoper verlopen … en ik spreek uit ervaring … by the W : misschien eerst eens naar België oversteken bij mij … mogelijk heb ik wel interesse …

  • Akke

    Ik denk toch echt dat successors wel beter zal lopen in Amerika, niet Duitsland.

    75 dollar zul je toch zeker wel ontvangen als het spel in goede staat is.

  • koen

    Hoeveel Amerikanen gaan bieden op een spel uit Nederland denk je?? Met de verzendingskosten alleen al kan je goed spel kopen … bovendien staat de dollar lager dan de Euro … ik blijf bij Duitsland … de Amerikanen zijn niet gek; successors is niet ‘zo’ zeldzaam dat ze dit overzees gaan zoeken …

  • MartinU

    Toch heb ik wel goede ervaringen met verkoop aan de USA. In Duitsland is de markt voor wargames toch minder. En het gaat hier om een versie nog in het plastic. Die kom je toch niet zo heel vaak meer tegen. Maar je moet inderdaad wel iets aanbieden wat niet makkelijk verkrijgbaar meer is, anders heeft het geen zin en kun je beter het spel in Duitsland aanbieden.

    Ik denk zelf ook aan een reserve van $75.

    Bedankt.

    Groet,

    Martin

  • MartinU

    Koen,

    Stuur maar een mail, dan kunnen we zien of we eruit kunnen komen.

    Groet,

    Martin