welk spellen moeten we dit jaar in de gaten houden

  • hunselnarie

    Welk of welke spellen die dit jaar uitkomen of net uit zijn moeten we in de gaten houden.

    Oftewel welke spellen lijken wel interessant.

    Ik denk zelf aan ?war of the ring? van Phalanx Games.

    Wat denken jullie

  • Hunter

    Eind augustus komt een nieuwe versie uit van Twilight Imperium: een bordspel wat gaat over het opbouwen van een ruimterijk, met economie technologie en ruimtevloten. Erg cool spel.

    http://www.fantasyflightgames.com/ti3.html

  • Hunter

    En uiteraard komt er eind augustus een nieuw regelboek uit voor Warhammer 40k. De vierde editie al weer. Er schijnt een belangrijke verandering in te zitten: je mag niet meer met Heavy/Rapid Fire Weapons schieten EN assaulten in dezelfde beurt. Wel terecht overigens, aangezien het zowel schieten als assaulten de Tactical Marines veel en veel te goed maakte.

  • Vincent de Wildt

    Misschien ook iets om naar uit te kijken is het spel: Spel der Tronen (Game of Thrones). Ook van fantasy flight games, maar NL versie wordt verzorgt door PS games, volgens mij. Hopelijk zien we die al bij het spellenspektakel.

    Daarbij ben ik ook benieuwd hoe Twilight Imperium (3e editie) eruit zal gaan zien. Ben niet heel bekend met spel, maar heb kort geleden tweede editie gespeeld en was erg leuk, 3e editie schijnt echter op alle fronten verbeterd te worden.