Kolonisten van Catan Online

• rene

ik heb al lang niet meer op xplorers.nl gekeken ga ik er eindelijk kijken is de site dood

• Jeroen

dat kan http://games.asobrain.com/

• jowout

wil dit spel graag online spelen en hoe en waar moet ik zijn groetjes jowout

• Mir

Asobrain heeft een ledenstop. Je kunt je niet meer inschrijven… Helaas…:(

• henk

Je bende met je bafsnor>:D<

• Redfloor

Online op www.playcatan.com. Programmaatje downloaden en spelen maar. Voor de uitbreidingen betaal je een paar euro per maand.

• sophie

hallo angel.

ik kan spelen op de site

alleen als ik dan een huisje heb met een straat doet hij niks meer?

gr

• pcklink

En ik zoek me rot naar een manier waarop ik De Kolonisten nog kan spelen. Ik heb zo'n 4 jaar geleden de Special Edition op CD rom gekocht. De “ Kolonisten incl. Zeevaarders” + het Kaartspel van Catan. Destijds veel gespeeld, daarna een tijd niet meer. Ben inmiddels 2 laptops verder, en nu ik het weer eens wil spelen lukt het niet meer. Ik “knal” er na installatie steeds binnen een minuut uit, maar ik kom er niet achter wat nou het probleem is. Vind het erg irritant, ik heb destijds gewoon goed betaald voor deze CD rom, en ik vind het van de gekke dat ik de boel in de prullenbak zou moeten mikken omdat misschien allerlei ondersteunende programma's niet meer werken. Maar ik weet niet of dat het probleem is, ik knal er gewoon heel snel uit en krijg nergens een aanwijzing waar dat door komt. Wie weet raad?

• cobrafunny

Al geprobeerd om het spel op te starten in compabiliteitsmodus?

• Asolution

Je moet catan opstarten in de windows 95 modus. Anders doet hij het niet. Dit staat volgens mij ook op het doosje.

Succes,

Albert