regels levensweg

  • Frank Oosterom

    Is iemand bekend met het spel levensweg van mb? We zijn de regels kwijt, en we willen vooral weten wat de bedoeling is als je gaat trouwen in het spel. bvd

  • Ronald.

    Een telefoontje naar de servicelijn van Hasbro en ze sturen de regels toe…

  • Raymond de Waard

    Als je gaat trouwen draai je eerst aan het rad; bij 1,2 of 3 krijg je Fl 2.000 van elke speler, bij 4, 5 of 6 krijg je Fl 1.000 van elke speler en bij 7 - 10 krijg je niets als huwelijkskado.

    Na dit te hebben afgehandeld draai je nogmaals aan het rad voor je huwelijksreis; je gaat dan het gedraaide aantal vakjes verder (= gewoon verder gaan).

    Als je nog meer vragen hebt, dan laat je het maar weten.

    Groeten, Raymond

  • Frank Oosterom

    geweldig bedankt raymond, nu je het zegt klinkt het weer bekend in de oren, maar t is zo'n tijd geleden dat we het gespeeld hebben. met het lekkere weer zitten we sinds lange tijd weer spelletjes te spelen, dus dan komen de klassiekertjes weer langs.

    Iets anders: speculeren met aandelen hoe gaat dat precies? je kan op vakjes komen dat je geld krijgt omdat je aandelen hebt of dat je juist moet betalen, maar de witte vakjes waarop staat dat je kunt speculeren moeten toch iets speciaals inhouden kan ik me voor de geest halen.

    zowiezo al bedankt, en ik wist niet eens dat hasbro nu mb spellen maakt, maar ik zal eens een poging wagen (zul je zien dat ik dan de regels weer terug vind :D)

  • Frank Oosterom

    en ja hoor, ze zijn weer gevonden. speculeren is nu ook weer duidelijk.

  • m.e.

    kunt u misschien de regels kopieren een scannen naar deze email/??

  • janneke

    hallo wij hebben thuis levensweg van mb (de nieuwe versie) maar wat moet je met dat draai en win doen?

    nu spelen we het zonder draai en win gebeuren en het is super leuk!!(tu)

  • thibaud mertens

    de regels vn de nieuwe levensweg graag

  • thibaud mertens

    de regels vn de nieuwe levensweg graag