Is iemand bekend met het spel levensweg van mb? We zijn de regels kwijt, en we willen vooral weten wat de bedoeling is als je gaat trouwen in het spel. bvd
Als je gaat trouwen draai je eerst aan het rad; bij 1,2 of 3 krijg je Fl 2.000 van elke speler, bij 4, 5 of 6 krijg je Fl 1.000 van elke speler en bij 7 - 10 krijg je niets als huwelijkskado.
Na dit te hebben afgehandeld draai je nogmaals aan het rad voor je huwelijksreis; je gaat dan het gedraaide aantal vakjes verder (= gewoon verder gaan).
Als je nog meer vragen hebt, dan laat je het maar weten.
Groeten, Raymond
geweldig bedankt raymond, nu je het zegt klinkt het weer bekend in de oren, maar t is zo'n tijd geleden dat we het gespeeld hebben. met het lekkere weer zitten we sinds lange tijd weer spelletjes te spelen, dus dan komen de klassiekertjes weer langs.
Iets anders: speculeren met aandelen hoe gaat dat precies? je kan op vakjes komen dat je geld krijgt omdat je aandelen hebt of dat je juist moet betalen, maar de witte vakjes waarop staat dat je kunt speculeren moeten toch iets speciaals inhouden kan ik me voor de geest halen.
zowiezo al bedankt, en ik wist niet eens dat hasbro nu mb spellen maakt, maar ik zal eens een poging wagen (zul je zien dat ik dan de regels weer terug vind )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?