18KAAS

  • Unzepe

    Hoi,

    een paar weken geleden zag ik The Joker in Utrecht zag ik daar een exemplaar van 18KAAS hangen.

    Ron (ik neem dat het Ron was) vertelde me dat er binnenkort een nieuwe editie van zou uitkomen.

    Heeft er iemand meer info over. Ik zou het nl heel graag willen hebben.

    Alvast bedankt

    Unzepe

  • Ronald.

    Als er iemand er iets meer over kan vertellen, dan is het wel bij The Joker. Zij hebben destijds zelf 18KAAS ontworpen.

  • Unzepe

    Helaas heeft The Joker geen website, weet geen mailadressen en woon niet in Utrecht.

    Vandaar deze methode.

    Unzepe

  • Ronald.

    Als je een paar draadjes lager kijkt bij “Andre gefeliciteerd” zie je het e-mail adres van Ron Huising staan. Die van The Joker dus…

  • Ron Huising

    Waarschijnlijk heb je bij ons Erno gesproken; het is toendertijd ook zijn persoonlijke project samen met een vriend van ons geweest.

    Je mag altijd e-mails aan mij versturen v.w.b. alle vragen rond The Joker of de spellenhobby in het algemeen, maar waarschijnlijk is een telefoontje naar Erno het handigste. Vaak kan je hem prima bereiken in de winkel (030-2332158).

    Alleen op woensdag is hij altijd vrij en diverse avonden sta ik ook in de winkel.

    Een evt. site starten we pas als die goed genoeg is naar onze smaak en we een team hebben waarmee we hem vaak genoeg kunnen aanpassen en interessant kunnen houden. Erno en ik kunnen dat qua hoeveelheid werk niet alleen aan en dus liever geen site dan een halve site. Daar zijn er al genoeg van.

    Met betrekking tot 18KAAS verwacht ik dat hij rond Essen een aantal exemplaren klaar wilt hebben om mee te nemen, maar je kan altijd vragen of hij al eerder ermee aan de slag gaat en evt. een bestelling aan hem doorgeven.

    Groeten,

    Ron.