Roborally

  • Martin

    Onlangs hebben we op een spelavond (eindelijk!) kennis gemaakt met Roborally.

    Wat leuk ! Maar helaas, bijna niet meer te koop… :(

    Wie heeft er adresjes vaar Roborally (en de uitbreiding) nog te koop is ?

    Dank en groetjes, Martin

  • Frank

    Roborally ligt in elk geval nog bij de V&D in Gouda…

  • Stico

    Uitbreidingen zijn er in het Nederlands nooit geweest. Voor de Duitse uitbreiding Crash & Burn kan ik je ebay Duitsland aanraden.

  • Twonky

    Martin,

    Goed te horen dat je zo van dit mooie spel genoten hebt.

    Ik hoop ook dat je met de uitbreiding hebt gespeeld en dus met lasers en opties. Hoe destructiever, hoe leuker, toch ?

    Als je interesse hebt in een toernooi ? In het voorjaar organiseer ik een toernooi met meer dan 50 spelers. laat je mailadres dan even bij mij achter …

    Bij www.eyeplaygames.com kun je Roborally ook online spelen.

    Zo te horen heb je met de nederlandse/duitse set gespeeld. Het orgineel is Amerikaans (van de makers van Magic).

    Amerikaanse versie :

    basis doos (met 8 tinnen bots en opties)

    Armed and Dangerous (meer opties, echte doos)

    Crash AND Burn (set borden)

    Radioactive (set borden)

    GrandPrix (set borden)

    Nederlandse(999)/Duitse(Amigo) versie

    basis doos (met 4 plastic bots en geen opties)

    Crash UND Burn (4 plastic bots, opties en borden)

    Alle Amerikaanse versies zijn Out-Of-Print en dus moeilijk te verkrijgen. E-bay US en E-Bay DE.

    De Duits/Nederlandse versies zijn iets makkelijker te vinden, Marktplaats.nl, Ebay DE of Ducosim beurs of Spellenspektakel of op de 2e handsmarkt in Essen op Spiel 2004.

    Meer info over dit briljante spel nodig, geef maar een seintje, meer dan bereid om een en ander uit te leggen of een keer met mijn amerikaanse set te gaan spelen.

    Ik heb Amerikaanse Basisspellen te koop.

    Groetjes

    Twonky,

    alias Jeroen

  • Stefanovic!

    Waar woon je? De plaatselijke Top1Toys hier in Asten heeft t nog wel liggen geloof ik, als je t zeker wil weten dan ga ik er wel even langs…

  • Murkland

    Intertoys Hilversum heeft nog wel een versie liggen .

  • Jeroen

    Hoi Jeroen,

    U heeft basisspellen van de amerikaanse WOTC versie van Robo Rally te koop? Zo ja, dan ben ik zeer geinteresseerd. Wat is de prijs?

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen

  • kluuetje

    In die Amerikaanse ben ik ook wel geinteresseerd, wat mag die kosten?