100 Spellen te koop

  • Derrick

    De prijzen die erachter staan zijn de nieuwprijzen neem ik aan? ;-)

    Ik zie (neem bijvoorbeeld de avalon hill spellen) bedragen staan die nog hoger liggen dan wat je ervoor in de winkel betaalt…

  • TVV

    Hallo Derrick.

    Nee dat zijn niet de nieuwprijzen maar de vraagprijzen. Die stel ik over het algemeen op 60% van de nieuwwaarde.

    De meeste spellen die ik koop speel ik 1 keer en verkoop ze dan omdat ze toch niet aan mijn verwachtingen voldoen. Een spel in perfecte conditie dat een keer gespeeld is voor 60% van de prijs lijkt me allerminst redelijk.

    Wat betreft de Avalon hill spellen en overige collectorsitems. Koop ze gerust in een winkel. ik ben overigens benieuwd waar nog Avalon hill spellen te koop zijn (de orginele dan, niet de huidige bagger).

    Ook deze spellen zijn meestal in zeer goede staat (niet slecht voor spellen van 10 jaar en ouder) dus lijkt mij de prijs allerminst redelijk.

    Bovendien, als je genoeg spellen koopt wil ik nog wel iets van de prijs af doen.

    Met vriendelijke groet,

    Taco van Vliet

  • Erwin Broens

    TVV schreef:

    “Een spel in perfecte conditie dat een keer gespeeld is voor 60% van de prijs lijkt me allerminst redelijk.”

    Het woord allerminst geeft deze zin een onbedoelde lading……

    :-)

  • Erwin Broens

    Derrick schreef:

    >

    > De prijzen die erachter staan zijn de nieuwprijzen neem ik

    > aan? ;-)

    > Ik zie (neem bijvoorbeeld de avalon hill spellen) bedragen

    > staan die nog hoger liggen dan wat je ervoor in de winkel

    > betaalt…

    Vreemde reactie. Het is toch niet ongebruikelijk dat “out of print” spellen, die niet of nauwelijks in winkels zijn te vinden, in waarde stijgen?

  • Derrick

    Diplomacy van Avalon Hill…30 euro nieuw: hier 60 euro.

    Die is niet out of stock of zeldzaam

    ….Waarom is mijn reactie dan vreemd?

    Ik kijk en vergelijk en concludeer dat hier spellen bijzitten die nu nieuw goedkoper zijn dan de tweedehands prijs die wordt gevraagd.

    Niet ALLES, maar wel sommige.

  • Erwin Broens

    Derrick schreef:

    >

    >

    > Diplomacy van Avalon Hill…30 euro nieuw: hier 60 euro.

    > Die is niet out of stock of zeldzaam

    > ….Waarom is mijn reactie dan vreemd?

    > Ik kijk en vergelijk en concludeer dat hier spellen bijzitten

    > die nu nieuw goedkoper zijn dan de tweedehands prijs die

    > wordt gevraagd.

    > Niet ALLES, maar wel sommige.

    Aha, je had het over SOMMIGE . En ik maar denken dat je met “de avalon hill spellen” alle genoemde AH spellen bedoelde. Hoe kom ik toch op zo'n rare gedachte?

    Het is overigens mogelijk dat hij een oude versie van Diplomacy aanbiedt. Dan zijn we weer terug bij “out of stock”.

  • Gabrielle

    Hallo Taco,

    Zijn de spellen van Star Trek die op de lijst staan monopoly spellen? en zijn ze nog te koop?

    Groetjes,

    Gabriëlle