Geul Game 2004

  • Jeremy

    Best allemaal,

    Er was al een spelevenement in het noorden, Noorderspel. Midden-Nederland heeft de Ducosim beurzen en het Spellenspektakel. Alleen het in het (uiterste) zuiden ontbrak nog een evenement.

    Daar komt nu verandering in. Op 17 of 24 Juli (daar zijn we nog nie helemaal uit) zal in Schin op Geul de eerste ‘Geul Game’ plaats vinden. Een spellendag die open is voor iedereen met (grote) interesse voor bord- en kaartspellen. Geul Game is voortgekomen uit een idee voor een verjaardagfeest, dus verwacht geen grote demo-teams en winkels. ‘Geul Game’ is gewoon een gezellige spellendag waar (hopelijk) veel oude bekenden, maar ook nieuwelingen op af zullen komen. Een soort mini Ducosim/Pinksterspel/Noorderspel dus (maar nog niet zo profesioneel ;-) )

    In de eerste instantie zal ‘Geul Game’ bij mij thuis worden gehouden, maar bij veel aanmeldingen kan er gedacht worden aan een zaaltje.

    Als je denkt dat je wilt komen, stuur dan even een mailtje, bel of post hier iets . Laat meteen even weten welke datum (17 of 24 Juli) de voorkeur heeft, dan kunnen we daar eventueel rekening mee houden.

    Met vriendelijke groet,

    Jeremy Falger

    Mauritiussingel 35

    6305 AZ Schin op Geul

    (is goed met de trein bereikbaar!)

    tel.043 459 1410

    Jeremyfalger@ilse.nl

    'Geul Game 2004' is in samenwerking met spelllenclub Slimbo

  • Raymond

    Leuk idee Jeremy, ik hoop dat er veel mensen komen. Je vermeld dat het in samenwerking is met spellenclub Slimbo, maar voor de organisatie en het idee ben jij alleen verantwoordelijk. Wij als ‘Slimbo Leden’ komen alleen maar meespelen, alle eer is aan jou.

  • Jeremy

    Ja, zo bedoelde ik het eigenlijk ook.