Ahoi !! Leeft hier nog iemand?

  • Ron Huising

    In mei heb ik voor het laatst een post geplaatst over het spel Istanbul en nu is het 6 juli en er heeft niet alleen nog niemand op gereageerd, maar ook heeft er niemand waar dan ook op gereageerd of zelf iets geplaatst.

    Dat is zo langzamerhand wel erg triest.

    Kom op zeg. Kijkt er helemaal niemand meer of is iedereen te passief om iets te zeggen?

    Heel jammer allemaal. Het voordeel hier is dat je geen inloggegevens nodig hebt of een wachtwoord; allemaal lekker low-tech en toegankelijk. Graag een reactie van iemand. Bedankt.

    Ron.

  • Erwin

    Hoi Ron,

    Ik heb het je volgens mij al vaker gezegd. Dit prikbord is zo dood als een pier. Bordspelmania is al een paar jaar de plaats voor forumgesprekjes over onze leuke hobby.

    Stap af van jouw huiver voor aanmelden en wachtwoorden (een proces van seconden) en doe daar jouw gewaardeerde ding. Je bent er vast van harte welkom. (Er is zelfs een rubriek waar winkeliers hun toko in het zonnetje kunnen zetten).

    Hartelijke groetjes,

    Erwin

  • Ron Huising

    Hai Erwin,

    In ieder geval bedankt voor het reageren.

    Op zich heb ik geen huiver voor login en wachtwoord, alleen ik heb er al veel te veel.

    Zo langzamerhand wordt het tijd om die overdosis terug te dringen en dan vind ik het prettig als iets open en toegankelijk is voor iedereen en zonder al die onnodige checks en controle's.

    Wel hoort er natuurlijk een beheerder de boel te controleren qua inhoud en dat gebeurt hier allang niet meer, dus op zich heb je gelijk dat dit forum niet veel meer voorstelt. Bedankt voor de uitnodiging.

    Groeten,

    Ron.

  • slaapgraag

    Ja, hier!

    Slaapgraag leest af en toe ook nog iets!

    (Heeft iemand toevallieg ‘Die Macher’ in de aanbieding?)

    Ik kom ook om in de wachtwoorden….

  • Raymond de Waard

    Hoi Ron,

    ook ik kom hier nog wel eens kijken. Helaas weinig verkeer hier. Maar ik kijk ook op BSM.