Bordspelers omgeving Vlaardingen / Rotterdam / Westland

  • Richie

    Hai,

    hierbij een oproep aan mensen die het leuk vinden om de komende tijd spellen te spelen zoals Kolonisten, Carcassonne , machiavelli of natuurlijk de klassieker Risk. (heb je zelf een ander leuk spel is dat natuurlijk ook welkom)

    Ikzelf speel met enige regelmaatmet vrienden en bekenden, maar het lijkt me ook leuk om weer eens met andere mensen te spelen en zo het netwerk weer wat uit te breiden.

    De voorkeur gaat uit naar:twintigers en dertigers die serieus voor het spel gaan.

    maar even belangrijk mensen die zich tijdens het spel sociaal en gezellig opstellen en leuk vinden om te discussieren over bijv. films muziek kunst reizen, de zin van het leven of ieder ander passerend onderwerp.

    De vrijdag / zaterdagavonden hebben de voorkeur, en het liefst een samenstelling van 5 /6 personen.

    Dus herken je je hier in en woon je in de omgeving 010 danwel westland laat wat van je horen wellicht kunnen we dan wat organiseren / afspreken.

  • Tamara Bakker

    Beste Richie,

    Aan de oostkant van Rotterdam, in Capelle aan den IJssel, zou je eens kunnen kijken bij Phoenix 010, zie www.spelgroepphoenix.nl

    Iedere dinsdagavond wordt er gespeeld in een gezellige groep van ongeveer 15 man.

    Het is dan wel wat verder reizen wanneer je uit de westkant van Rotterdam komt en het is dan wel niet op vrijdagavond of op zaterdagavond, maar het is beslist de moeite waard om eens langs te komen.

    Groetjes,

    Tamara

  • spellen aan zee

    Je kan op 28 en 29 augustus langskomen op Spellen aan zee. Daar loop je een goede kans om medespelers te treffen.

    www.spellenaanzee.nl

    Groet,

    Kyra.

  • Fandath

    Je kunt ook eens kijken op het forum van het RRPG, http://www.roleplayers.nl/phpBB2/index.php. Anders dan de naam doet vermoeden, spelen we ook regelmatig bordspellen, en zetten daarvoor meestal een berichtje in het subforum “PARTY GEZOCHT ROTTERDAM”.

  • Richie

    Hoi Tamara,

    Ik ken Phoenix010, ben er ook al een keer geweest.

    Was leuk, maar door de weeks komt mij slecht uit.

    Maar tips zijn altijd welkm dus bedankt daarvoor.

    Vr, gr, Richie

  • ejvandekaa

    Misschien zijn de speldagen van phoenix 071 (leiden) of 010(cappelle) dan een idee?, maar eens per een/twee maanden maar toch.

    Evertjan van de Kaa

  • Danny

    Ik woon in Rotterdam-west en loop tegen hetzelfde probleem aan. Elke dinsdagavond(phoenix-spelavond) heb ik college. Spelavonden rond het weekend klinken al een stuk toegankelijker. Lijkt me leuk eens een avond mee te doen.

  • Richie

    Hoi Danny,

    We spelen al vrij regelmatig en idd voornamelijk rond het weekend dus laat even je mailadres achter zodat ik contact met je kan opnemen.

    vr, gr, Richard

  • Danny

    Je kan mailen naar danny_de_kooter@hotmail.com

    Ben de komende 3 weekenden nog druk met tentamens en herkansingen, maar daarna moet zeker lukken.