Spelregels Levensweg MB (oude versie!)

  • Lindsay

    Nog even mijn e-mail adres : david.marguillier@telenet.be

  • Jac

    Ben op zoek naar een spelregel versie voor MB levensweg gedateerd 1981, wie helpt me eraan ?

  • Jac

    Martin, namens vrouw en (klein-)kinderen hartelijke dank; kunnen nu het na lange tijd teruggevonden spel weer spelen!!

  • kurkiewicz karel

    Kan iemand mij de spelregels van de versie van levensweg 1992 bezorgen ? Vriendelijk dank : karelkurkiewicz@hotmail.com

  • piet

    zou ik de spelregels kunnen printen

  • Idk

    Ik weet niet of jij dat kan

  • Bernd

    Beste M,

    alvast heel hartelijk bedankt voor deze regels!!!

    Kan iemand echter nog even één laatste iets verduidelijken? Bij het huwelijk en bij speculatie wordt het Rad van Fortuin gedraaid, de handleiding geeft aan wat het resultaat is voor elk cijfer van 1 tot 9. Echter staat er niet wat we moeten doen bij een 10. Weet iemand dit?

    mvg,

    Bernd

  • Marijke

    Hoi

    In de hoop dat iemand ze al eens heeft doorgestuurd, maar wij zoeken ook het boekje. Niet voor de spelregels, maar voor de oplossingen. We willen dit dolgraag spelen. Mag gestuurd worden naar spammarijkec@gmail.com. 

    Alvast dikke merci.

  • Marjon

    Hallo allemaal, 

    ik ben opzoek naar de spelregels voor Levensweg uit 1982, 

    Kan iemand mij daar aan helpen?  Graag mailen naar: 

    marjonboef@outlook.com

    bij voorbaat dank!

  • Sergo

    Übrigens: Ein talentierter DJ ist entscheidend für den Erfolg und coole Stimmung Ihres Tages. Wenn Sie auf der Suche nach einem sehr professionellen Entertainer sind, der in der Lage ist, eine fette Party zu kreieren, die Ihnen viele Jahre lang Freude bereitet, empfehle ich Ihnen, einen Blick auf die Website des DJs zu werfen. Dort finden Sie garantiert einen geeigneten Profi für Ihren besonderen Tag. Ich bin sicher, dass dieses Plattform Ihnen helfen wird, eine wirklich beeindruckende Atmosphäre zu schaffen.