NK Monopoly

  • The PR Factory

    Beste Gamers,

    Op verzoek van Hasbro organiseren wij dit jaar het Nederlands Kampioenschap Monopoly! Op zaterdag 28 maart is het zover… dan zal in het Geldmuseum in Utrecht de strijd losbarsten en weten we aan het eind van de middag wie ons land mag gaan vertegenwoordigen tijdens het WK Monopoly dat in oktober dit jaar in Las Vegas zal worden gehouden. De Nederlandse winnaar mag daar samen met partner geheel verzorgd naar toe en zal daar kans maken op ruim $ 20.000-, het totaal aan Monopoly speelgeld.

    Het inschrijven is begonnen (via www.monopoly.nl) en de eerste 80 aanmeldingen krijgen van ons een bevestiging voor deelname. We zullen het toernooi starten met 80 deelnemers, waarvan er 20, namelijk de winnaar van elke speeltafel, doorgaan naar de 2e ronde. De tweede ronde wordt gespeeld met 5 spelers aan 1 tafel, de 4 winnaars spelen de finaleronde. De winnaar is dan zo rond 16:00 uur/16:30 uur bekend.

    We spelen de snelle versie van Monopoly, met de geluksdobbelsteen en volgens de nieuwe spelregels.

    Zoals jullie begrijpen hebben we voor dit toernooi scheidsrechters nodig en goeie ook! Vandaar mijn mail aan jullie; zijn er binnen jullie vereniging mensen die het leuk vinden om ons tijdens het NK te assisteren? Helaas is er geen budget voor flinke vergoedingen, maar uiteraard krijgt iedereen een onkostenvergoeding, zorgen wij voor een hapje en een drankje gedurende de dag en krijgt iedereen een leuk goodiepakket van Hasbro. Het toernooi start om 10 uur, waarbij we voorafgaand uiteraard een briefing hebben voor alle medewerkers. De meeste scheidsrechters zijn na de eerste speelronde al klaar, dat is zo rond het middaguur. We hebben maar 4 mensen nodig die de middag ook kunnen assisteren.

    Graag horen we van jullie of er geïnteresseerden zijn. Voor meer info kun je met mij mailen of bellen, 030-2411737. We zien jullie reactie graag tegemoet!

    Vriendelijke groet,

    Omayda Ralf

    The PR Factory

  • Monopoly fan

    Beste heer Omayda,

    Is de versie die tijdens het NK gebruikt werdt met geluksdobbelsteen ook in de winkel te koop of wordt deze alleen gebruikt met kampioenschappen ?

    Met vriendelijke groet,

    een monopoly fan.

  • mike

    weet iemand waar het nk in 2011 plaats vindt… En waar ik me op kan geven… Thx mike mikeluijer@live.nl

  • rogier

    Goede avond,

    weet jij toevallig of er dit jaar ook een monopoly NK plaats vind?

    Met vriendelijke groet,

    Rogier Kloos

    rogier.kloos@me.com

  • hanh43

    Ik meen me te herinneren dat het kampioenschap eens per 5 jaar wordt gehouden. Dat zou dan dus in 2014 zijn.

  • Jan Vrolijk

    Zijn er ook jeugdkampioenschappen Monopoly waaraan mijn kleinzoon van 7 jaar Oscar Vrolijk kan meedoen ? Graag een antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Jan Vrolijk