te koop: Heroscape (nieuw)

  • Bas Arts

    Ik verkoop de nederlandse versie van Heroscape, helemaal nieuw in verpakking dus ongeopend.

    graag mailen,

  • F. Hakstege

    Wat vraag je er voor?

  • Bas Arts

    48 euro? ex verzendkosten

  • delia

    Wat je vraagt moet je natuurlijk zelf weten, maar dit krijg je er echt niet voor.

  • Daan

    Nee, hij lag voor 15 euro bij Intertoys…

  • Edwin

    Vind het bijna een komische vraagprijs, zo duur….

  • Jeroen

    Edwin, je moet niet zo overdrijven. Het is gewoon de reguliere winkelprijs.

    Dat hij een korte termijn 15 euro gekost heeft bij de Intertoys wil niet zeggen dat de waarde daarmee 15 euro is. Als je ‘m wilt, heb je ’m blijkbaar niet in de aanbieding kunnen kopen.

  • Akke

    Het spel is de vraagprijs dubbel en dwars waard. De meeste mensen die het willen hebben, hebben het echter al (vaak goedkoper gekocht).

  • Edwin

    Jeroen, misschien was het overdreven, maar ik heb het spel dan ook inderdaad kunnen kopen voor 15 euro (2 stuks): het is dus geen kwestie van “het spel willen”.

    Het blijft een duur grapje (en waarom mogen we hier nu wel spellen aanbieden, volgens mij zijn we niet echt consequent met onze borspelmarktpagina ;-) )

  • Bas Arts

    Ik reageer zelf nog maar even. Ik heb het spel ook goedkoop zien liggen hier en daar. Neemt niet weg dat ik het spel toch voor 35 euro heb kunnen verkopen. Zie de 48 euro als een onderhandelingsbod. Ik heb het spel daarna bij de Bart Smit zien liggen voor 18 euro. Maar goed, iedereen mag zijn mening hebben, ik ben tevreden.