Heroscape

  • Sjoerd

    Ik vroeg me af of er veel mensen zijn die dit spel spelen. Ik heb zelf een bijna complete set met alle uitbreidingen, maar vrijwel niemand in de buurt die echt geintreseerd is in dit spel. :(

  • Niek

    Hallo Sjoerd, ik speel ook graag Heroscape maar woon jammer genoeg niet bij jou in de buurt. Maar nou is mijn vraag voor jou: waar kun je die uitbreidingssetten kopen? Ik ben al dagen wanhopig op zoek naar zo'n uitbreidingsset maar kan er jammer genoeg geen vinden. Zou jij mij misschien wat tips aan de hand willen doen? Alvast bedankt en groeten, Niek

  • Sjoerd

    http://www.housemousegames.com/

    http://www.store.trof.nl/

    en ebay, alles is erg duur, vooral verzendkosten vanuit amerika hierheen, maar vrijwel de enige manier om een complete set te krijgen. ik heb zo'n beetje alles wat je bij housemouse kan krijgen, als je een grote bestelling doet kun je dat het best daar doen, als je losse dingen wilt kopen is ebay of de nederlandse winkel waarschijnlijk beter.

  • Ton Segers

    Hallo Niek,

    Ik heb zowel mijn exemplaar van Heroscape als een uitbreiding gekocht middels internet bij een Duitse winkelier in Regensburg. Dit is een zeer betrouwbaar adres want ik heb er nog veel meer spellen gekocht. Hun prijzen zijn laag en hun vrachtprijzen eveneens. Bovendien heb je het bestelde al na 3 dagen in huis.

    Het adres is: www.12spiel.de.

    Deze winkelier heeft ook een stand op de beurs in Essen op SPIEL07 die in october wordt gehouden.

    Groetjes,

    Ton Segers

  • Sander

    ik wel in welke stad woon je

  • Sjoerd

    ik woon in berkhout vlakbij Hoorn

  • roy

    hoi

    Ik ben op zoek naar wat uitbreidingspakketen van heroscape, weet jij misschien waar ik die kan vinden

    Als je iets meer weet, mail me dan aub op het bovenstaande adres.

    bvd Roy

  • Casper

    Hoi iedereen, ik vroeg me af of je ook heroscape kon kopen bij de toys rus weet iemand dat ??

  • Richard

    Zoals Sjoerd hierboven al schreef: er is een nederlandse webwinkel die Heroscape verkoopt. De nieuwe link daar naar toe is www.spelkopen.nl

    Als je in de zoekbalk zoekt op Heroscape, dan zie je de hele lijst.

  • Richard

    Handig om in contact te komen met andere spelers: www.heroscape.hyves.nl