Gezocht: monopoly

  • Erwin Broens

    Is goed zo Peter. Haal wel op tijd die kilo boter van jouw hoofd, het wordt namelijk warm de komende dagen….. :-)

    Oh ja, speel ze!

  • peterheuvelman

    Beste Lemontree,

    Habbekrats was slecht gekozen, excuses daarvoor.

    Groeten, Peter.

  • peterheuvelman

    je laatste reactie is geeneens geforveerd negatief meer, maar gewoonweg beledigend.

    He toppie, je weet het niveau mooi op te krikken!

  • peterheuvelman

    die kilo boter gooi ik dan wel op dat bord voor je kop………

  • BoBoSick

    LOL, hoe komt het dat Erwin op een simpele vraag monopoly gezocht toch weer in een potje modder gooien terecht komt?

    1) Erwin z’n eerste bericht was (dubbel) scherp (zowel van inhoud als van toon), zeker gelet op de reactie van Lemontree daarna.

    2) Tamara legt nog eens uit hoe het misverstand tot stand kwam en Peter zelf komt tot inkeer van gedachte.

    3) Erwin reageert hierop hoe WE dit in de toekomst kunnen voorkomen, hierin is de woordkeuze misschien slecht. Er is naar alle waarschijnlijkheid niet geforceerd gezocht maar per ongeluk verkeerd geïnterpreteerd. In dit bericht geeft Erwin aan dat de “wijze les” ook voor hem geldt. Hieruit kan ik niet anders concluderen dat het berichtje positief bedoelt was.

    4) Peter denkt hier anders over. De eerdere woordkeuze van Erwin over geforceerd zoeken is hier, mijns inziens, dan ook wel opeens goed. Dit is dan ook de boter waarover Erwin het vervolgens over heeft. Waarom leg ik dit uit? Iedereen, behalve Peter blijkens de reactie op de boter had dit al door. Misschien is was het beter geweest als Erwin alleen net als de rest van het forum breed lachend achter de monitor aan de boter had gedacht.

  • peter heuvelman

    Vanaf begin. Lemontree plaatst oproep. Armand reageert onschuldig. Dan komen reacties 2 en 3 van Lemontree (onderbroken door bericht Tamara).

    Mijn reactie was voornamelijk vanwege het 2e en 3e berichtje van Lemontree. En dan pas na een reactie van bijvoorbeeld kenner Huising.

  • Lemontree

    Voortaan houdt ik het maar bij het prikbord van Albert Heijn.

    Dan heb je tenmiste niet zo veel gezeik :-)

    Mvrgr

    Lemontree.

    PS. zijn jullie soms allemaal studenten ofzo

  • peter heuvelman

    Nope.

    Geen student, maar spelliefhebber, en dubbel zo oud als de gemiddelde student.

    En, al bakken monopolyspellen binnen?

  • Lovebaby

    na de analyses van de reacties zit ik nu wel te wachten op analyses van de analyses. Kom, we laten deze hoogwaarduge discussie toch niet al na 435 overbodige reacties uitsterven??

  • peter heuvelman

    Wat let je?