Spelregels Stroomopwaarts

  • Kire

    Hi,

    Ik heb op een tweedehandsmarkt ‘Stroomopwaarts’ van Ravensburger gekocht, echter zonder spelregels (en zonder dobbelsteen). Als iemand mij hieraan zou kunnen helpen zouden mijn kinderen en ikzelf dolgelukkig zijn!

    Groeten,

    Kire

    PS Heeft er iemand ervaring met dit spel? Is het een leuk (kinder)spel?

  • Saskia Rette sich

    Beste Kire,

    Een andere Belgsiche heeft onderstaand bericht gepost op de site van Vlaams Spelarchief. Misschien kan Mel je inmiddels verder helpen?

    Succes,

    Saskia

    Hallo,

    Onlangs op een vlooienmarkt het kinderspel “Stroomopwaarts” van Ravensburger gekocht. De spelregels bleken echter te ontbreken. Iemand die me een copie of een scannetje kan sturen?

    Thanks !

    Mel - Sun Jun 19 23:23:25 CEST 2005

    ——————————————————————————–

  • Kire

    Hi Saskia,

    Bedankt voor de tip maar ik had het al bij Mel gecheckt. Ook hij wacht nog hopeloos op de spelregels. We hebben afgesproken elkaar op de hoogte te houden van onze vorderingen.

    Kire

  • Koen

    … geef me jullie emai-adres dan maar even en ik stuur jullie een copietje van de regels door … een heel eenvoudig spel dat uitstekend geschikt is om te leren tellen van 1 tot 10 … tiens, nu ik het zo bekijk : dit is een schoolvoorbeeld van een variabel spelbord-avant-la-lettre … GRIJNS !!

    beste groeten,

    Koen

  • yoxocif

    Wow, What a Excellent post. I really found this to much informatics. It is what i was searching for.I would like to suggest you that please keep sharing such type of info.Thanks  1001 spiele