Monopoly ( guldens )

  • Maurice

    Ja ja wie kan mij helpen aan de handleiding en dan vooral de

    verdeling van het geld in monopoly ( de gulden versie met de rode van 50.000)

  • JeVo

    uit mijn hoofd :

    50000 1 x 50.000

    60000 6 x 10.000

    20000 4 x 5.000

    6000 3 x 2.000

    10000 10 x 1.000

    3500 7 x 500

    500 5 x 100

    totaal

    150.000

    dus dat lijkt wel te kloppen. de aantallen zijn in ieder geval allemaal verschillend.

    Ik weet het bijna zeker. Trouwens, het verschil zit alleen in het aantal nullen op de coupures. in versies die lopen van 1 - 500 zit het verschil in twee nullen, niet in de aantallen biljetten.

    Jeroen

  • geert o

    Maurice Schreef:

    ——————————————————-

    > Ja ja wie kan mij helpen aan de handleiding en dan

    > vooral de

    > verdeling van het geld in monopoly ( de gulden

    > versie met de rode van 50.000)

  • g okken

    heb er nog een in huis liggen met 20 bilietten van 50.000

  • gjs van der Peet

    IK PROBEER OOK DE VERDELING VAN HET MONOPOLY SPEL VAN DE GULDENS TE ACHTER HALEN , ZIJN DIE INTUSSEN BIJ JULLIE AL BEKEND.

    GR. GIJS

  • Martijn

    http://www.spelregels.eu/rules/monopoly/SpelregelsMonopoly.pdf

    Maurice Schreef:

    ——————————————————-

    > Ja ja wie kan mij helpen aan de handleiding en dan

    > vooral de

    > verdeling van het geld in monopoly ( de gulden

    > versie met de rode van 50.000)

  • Gutyfyg

    Uihdqwhuiqdvwcgydbwcqiwefbhuiqdiugfdwbigqebiygfewbyiywfbiuhqfrwbuihwdbuhqidefbfidsuhqbqsduhvibdvsiuhbsdfihuwevbdiuhwdsvbiuhwbiuhvdbhuiedwvbihwdsvihjdewvbhiufwvebwueidhvb

  • David

    Wij zijn een erkende financiële instelling die fondsen voor allerlei projecten goedkeurt. Onze lening / financiele aanbieding wordt gegeven tegen een lage rente van 2% en de terugbetaling duur is erg vriendelijk en klantgericht. Wij accepteren een financiering voor maximaal $ 100 miljoen en hoger afhankelijk van de aard van het bedrijf. Wij financieren momenteel financiering voor bestaande bedrijven met bestaande managementteam, met grote werkzaamheden op het gebied van energie, contractuitvoering, commerciële vastgoed aankoop, bedrijfsuitbreiding, vervoer, technologie, gezondheidszorg, huurprijs, belastingen, auto's kopen en dan via ons via e-mail als davidpetersonloanfirm1@outlook.com. We zijn open voor een goede zakelijke relatie met u, omdat onze financiële regeling zeer flexibel en klantgericht is. Als u denkt dat u een stevige achtergrond hebt en een idee hebt van een goede winst in een onderneming, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor mogelijke zakelijke samenwerking. Als u geïnteresseerd bent in deze aanbieding, neem dan contact met ons op via email als davidpetersonloanfirm1@outlook.com …

  • Edwin

    Hoe duur is het om te betalen als je in de gevangenis zit

  • Edwin

    Hoe duur is het om te betalen als je in de gevangenis zit