War of the Ring

  • Stefan

    Weet er iemand wanneer het bordspel War of the Ring van Nexus/Fantasy Flight Games/Phalanx Games uit gaat komen in Nederland?

  • Het Duivelsei

    Probeer het eens bij ps-games:

    www.ps-games.nl

    PS-games importeert spellen van Fantasy Flight Games (oa A Game of Thrones en Warcraft) en Avalon Hill (Axis & Allies, Acquire, Diplomacy etc) dus je hebt goede kans om het spel via ps-games te bemachtigen.Stefan schreef:

  • Erwin Broens

    Het Duivelsei schreef:

    >

    > Probeer het eens bij ps-games:

    >

    > www.ps-games.nl

    >

    > PS-games importeert spellen van Fantasy Flight Games (oa A

    > Game of Thrones en Warcraft) en Avalon Hill (Axis & Allies,

    > Acquire, Diplomacy etc) dus je hebt goede kans om het spel

    > via ps-games te bemachtigen.

    Via deze route heb je vermoedelijk 0% kans. Phalanx Games heeft de licentie voor de Nederlandse en Duitse versies. Zij zullen het spel niet via een concurrent distribueren. Ik neem verder aan dat de Italiaanse uitgever niet zal toestaan dat FFG (via PS Games) de Engelstalige versie in Nederland verkoopt.

    Als reactie op de eerste vraag:

    Ik heb geen concrete verschijningsdatum van de Nederlandse editie gezien. Aangezien in het verleden de Nederlanse vertalingen bij Phalanx Games voor vertragingen hebben gezorgd, is alles mogelijk…. :-)

  • Hunter

    Mja, zelfs als Phalanx Games de rechten in nederland voor een Nederlandse versie heeft, is het mogelijk om de engelse versie in nederland te krijgen. Ik zou eens bij American Book Center kijk, misschien hebben ze daar een import versie.

  • Erwin Broens

    Hunter schreef:

    >

    > Mja, zelfs als Phalanx Games de rechten in nederland voor een

    > Nederlandse versie heeft, is het mogelijk om de engelse

    > versie in nederland te krijgen. Ik zou eens bij American Book

    > Center kijk, misschien hebben ze daar een import versie.

    Het is natuurlijk altijd mogelijk om een Engelstalige versie te importeren. Dit kun je zelf ook regelen via een Amerikaanse postordershop. Ik reageerde overigens op de opmerking over PS Games.

  • Jan

    Hallo Erwin,

    Mag ik uit je opmerking opmaken dat bde Engelstalige versie al wel uit is? Uit eerdere publicaties heb ik menen te mogen afleiden dat de Engelstalige versie pas later dit jaar op de markt zal verschijnen.

    Met vriendelijke groet,

    Jan.

  • Dominique Cortens

    Volgens de website van Fantasy Flight Games komt het spel pas in de loop van juli op de markt (als alles volgens plan verloopt natuurlijk).

  • Erwin Broens

    Volgens een mailing van Phalanx Games: de Nederlandstalige editie verschijnt in week 37 (de eerste volle week van september).

    FFG doet lekker vaag over de Engelstalige versie. Op drie verschillende plekken hebben ze het over juli, augustus en september.